face 2 face is the new luxuryTom Palmaerts
NRC Handelsblad
Kanaal: straat
Propositie: weekendabonnement met digitaal abonnement door de week
Vraag:
De vraag aan Pepperminds was om een nieuwe wervingsstrategie op te stellen waarbij niet enkel het aantal abonnees, maar ook de lifetime van de nieuwe abonnees centraal staat.
Oplossing:
Echt luisteren naar de klant. Met die missie gaan onze Peppers dagelijks op pad. Hierin worden zij ondersteund met een tabletpresentatie waar het volledige productportfolio en de innovatieve digitale krant van NRC te bekijken is. Onze peppers zijn gemotiveerd, scherp en op de hoogte van het laatste nieuws. Dit resulteert niet alleen in mooie resultaten en langere abonnementsvormen, maar ook in insights in de doelgroep die het NRC op haar beurt weer gebruikt om haar producten te innoveren. Dit wordt ondersteund door een ambassadeursprogramma waar wervers van Pepperminds regelmatig bij NRC over de vloer komen, de hoofdredacteur spreken én een kijkje mogen nemen op de redactie.
Kortom: een écht partnership met mooie resultaten.